Jag mår bättre

Hej alla fina.


Ny vecka och nya tag, känns som jag är på bättringsväg med alla mina tankar. Känns skönt!



Det som sög i helgen var att jag fick betala 1000 kr i parkeringsböter. Blir så arg på allt det där. Jag har en parkeringsplats 50 m från min dörr i ett garage, men det håller på att renovera garagen så vi får leta platser utomhus. Det ska hålla på i 2 månaders tid och jag har börjat tröttna nu efter 3 veckor. Jag får verkligen kriga när jag ska få en parkering. Sen så åker jag i prinicip aldrig hem direkt efter jobbet kl 17,00, jag har alltid en massa ärenden eller måste rida. Så dår är jag hemma vid 21-22 tiden och då är det OMÖJLIGT att få plats. Då ska jag stå på andra sidan Kärrdal och det är en BRA bit hemifrån. Men det är väl så jag får göra för att få böter stup i kvarten är ingen billig historia.


Annars har helgen varit bra.....


I fredags var det en massa hoppträningar i stallet så jag var på plats för att hjälpa till. Sen blev det middag hos mamma med la familia. Alltid lika trevligt.

I lördags så tävlade Elin 95 cm klassen med hennes häst Joanna. Det gick super bra. Jag var chaufför den dagen så upp och hoppa kl:06,00 på morgonen men vi var hemma igen vid 9,30 så det var skönt. Då var det bara åka hem och bädda ner sig för att orka hela dagen. Kl:18,00 plingade det på dörren och släktingarna vällde in. Tack för att ni kom och för alla fina inflyttningspresenter.
Senare på kvällen blev det stan med bror och kusinerna. Min Vanessia var också på stan, så henne mötte jag upp på Collage.

I går söndag var det väldigt lungt och skönt. Städade bort lite från gårdagen och spenderade den mesta tiden i soffan med Mitra och Cicci.


Måndag idag och jag måste rida på Pirren. Så efter jobbet bär det av mot stallet och gör allt lite fort.


Kort vecka denna vecka, hoppas ni hittar på något skoj.

 

Kram



Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt att höra att du mår lite bättre igen :)

Tänker på dig!!!



Kram

2010-05-10 @ 21:56:58
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0