Börjar att få....

..... ont i halsen. Inte roligt alls tycker jag. Hoppas verkligen bara att det är något litet som typ försvinner imorn senast.


Om jag fortfarande har ont i morgon så blir det ingen ridning för mig.


Igår red jag och det var kanske det som gjorde det? Jag hade lite ont innan och när man har ont i halsen så skall man inte träna för då blir det värre. Och att rida är ett träningspass så det blev värre helt enkelt. Jag red på PomPom, en häst som jag har velat prova på ett tag och nu fick jag det. Var inte allt för skoj tycker jag då han var rädd för allt på utebanan. Eftersom det var så varmt så bestämde vi oss för att rida ute på dressyr volten även om det solen stekte där med. Men det fläktar skönt. Hur som helst så hoppade hästen till för allt så jag satt på spänn den största delen av lektionen för han flög runt. Islutet så drog han tyglarna ur handen på mig så det knäcktes till uppe i nacken så idag är jag super stel och känner mig inte 100 alls. Dumma häst!!!!!


Ikväll kommer Lisa & Cissi till mig, alltid lika trevligt när de kommer. Jag har ju inte hämtat mina utemöbler än, skulle varit trevligt om de fanns på plats en dag som denna. Men får ta och göra det snart.


Idag på morgonen så har jag spenderat min tid med Cici & Hanna + deras barn såklart. Jag & Hanna gick på en promenad för att sen möta upp Cici som kom med bussen hemifrån. Sen gick vi hem till Hanna och bara mös. Tack för en trevlig förmiddag.


Snart är det fika här på jobbet, min avslutningsfika eller vad man nu ska kalla det. YEY eller? Mer får ni veta sen


Ha en super dag



KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Har du lagt ner bloggandet... :/

2010-05-26 @ 17:38:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0