What a weekend!

I fredags så blev det middag hos mor min. Innan maten hann jag färga håret, det var väl behövligt. Såg ut om F-N......

Senare så åkte jag till Helena för att kolla på Lets Dance. När jag kom dit så var Cissi oxå på besök, mysigt. Vi drack TE, åt popcorn och bara mös. Cissi hade fått ett läppglans av sin vän från USA, ett sånt som förstorar läppar. HAHA säger jag bara, mina läppar svullnade upp som attans.





I lördags så var det tjejmiddag/födelsedagsmiddag hos Mitra. Även om jag inte kände någon så åkte jag dit för att visa mitt trevliga jag. Det var jätte trevligt, men vart lite trött efter ett tag + att jag som sagt inte kände någon, så jag tog mitt pick & pack och åkte hem och sov. Innan plockade jag upp snuttas hos bror min.


I söndags så blev det långpromenad med Vanessa och bror + alla fyrbenta. Vi hann precis hem innan det började snöa som satan. Vi mös ner oss i soffan med en kopp TE och en filt över oss.


Senare på förmiddagen så kom Ellie över på lite lunch, sen var det dags att åka till stallet. Det var seriehoppning på kvällen och eftersom jag ska tävla Porana på hemma tävlingen så såg jag detta som en bra träning och det gick super för oss. Vi vann! Grattis till oss, här är vår lilla medalj som vi fick.

 

 

Kram



Ps. 10 dagar kvar till NY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0