Opps..

Det var ett tag sen jag skrev, har inte riktigt haft tid om jag ska vara ärlig.
Men nu är jag tillbaks här igen.


Lite av planerna framöver ser ut som så att om exakt 3 veckor åker jag till New York.
Innan dess så har jag fullbokade helger.


Nu i helgen blir det anitngen en sväng till Mickis i GBG eller så ska jag åka och kolla på Allsvenska i Botkyrka (Hästhoppning)
Helgen 19-20/3 så ska jag förmodligen på middag hos Mitra.
26 mars är det Björn Skifs som är uppskrivet på Schemat
Sen blir det NY


Kommer hem den 5 april, då blir det träning inför hemmatävlingen. Ska hoppa Porana i 0,90 clearround.
Hoppas det går bra. Detta kommer att ske den 11 april, så kom & kolla!
Vi hoppade igår på lektionen, kan inte säga att det gick super men helt OK. Vi hoppade rätt så högt för att vara Eva, hon satte hindrerna på 1,10


Den 16 april så kommer damerna från jobbet hem till mig på en liten middag och ser hur jag bor, vissa har ju inte sett det än.


Nu ska jag söka jobb och vara flitig,


KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kommer hem den 5 april men ska tävla den 1 april????

Kanske inte ska märka ord hihi

Ses ikväll!

Kram

2010-03-10 @ 15:20:02
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jätte fin lägenhet!!!

Tack för en god middag, kaffe ocg trevligt sällskap :)

Hoppas vi ses snart igen?! Efter NY?



Sov gott! Kram

2010-03-10 @ 22:27:16
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0