Hoppsan

Sist jag skrev var 23/3, så kan det gå. Har inte riktigt haft tid. Vi gör en liten "snabb" översikt på allt jag har gjort då!!!

23/3 - Red som vanligt, Dressyr!!

24/3 - Var på ansiktsbehandling, AJ det är inte skönt att göra en portömning, fyy vad äckligt det låter. Efter behandlingen så vaxade jag mig under armarna, ännu mer AJ sa jag då. Men fy vad skönt det är att inte behövá tänka på att raka sig hela tiden.

25/3 - Var med Mickan i hennes stall och hälsade på hennes hästar, sen så åkte jag till mitt "egna" stall där jag rider. Red på Calle och sen så hade jag min vanliga lektion kl:21,00. Vi hade hoppning med titthinder. Det gick åt fanders för min del då jag rider en häst som är markskygg. Så hon ställde sig hela tiden, kul att rida en häst på 2 ben hela lektionen haha..


26/3 - Var på jobbet fram till kl:14. Mötte upp Leonie i Sollentunacentrum för att sen åka vidare till Silverdals där vi skulle säga adjö till våra kära vän Nanna, VIF vännen. Ceremonin var super fin....
Kändes skönt att träffa alla tjejer igen efter ett bra tag.

Efter begravningen var det bara hem och byta om eftersom jag skull epå Björn Skifs som var bokat för många veckor sedan. Kändes lite konstigt att ha varit på begravning till att åka in till stan och kolla på show, men det var bara att ställa om sig och det funkade. Maten var god och showen var bra om jag skulle ha varit lite äldre. Men vad gär man inte för tanterna oå jobbet hahaha...


27/3 - Red ut i skogen på Titus med Ellie och Pirren, självklart var Stella med och sprang efter. Sen red jag på Calle bus i ridhuset, han busade till det ordentligt den lilla knäppisen..

Jag och tjejerna från stallet hade bokat bord på Olearys för att fira Cissi som fyllde 21 år. Så det blev god mat och en hel del dricka, sen bar det av mot stan och fy vad jag kom hem sent och jag hade såååå ont i ryggen. Det har jag fortfarande, vet inte riktigt vad jag har lyckats med..


28/3 - Söndag och SLAPP DAG!!!. Började i stallet för att rida på Calle, men hade så ont i ryggen så jag bad Mitra att ta han, snäll som hon är så gjorde hon det. Efter det var fixat så åkte jag hem och städae lite, sen kom mor & bror på middag. Vi hann till och med med en film. Bröllopsfotografen, har ni sett den? var helt OK tycker jag..


Efter filmen så åkte de hem och jag gick en sväng med Stella, sen så fastnade jag framför filmen på 3:an, Ryktet går eller vad den hette med Jennifer Aniston och Kevin Costner, i pauserna hann jag med lite packning. det är svårt att veta vad man ska packa ner.


29/3 - Jag sitter på jobbet och jobbar på. Senare idag ska jag spraysola. Måste bli BRUN & FIN inför NY..


Imorgon rider jag och sen så åker jag till New York onsdag morgon,, hur ska jag hinna med allt?!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0