Äntligen fredag

Igår vid 16 tiden så åkte jag hem från jobbet då jag hade en satans huvudvärk och febern kröp in över mig. Så hem blev det, tog ännu en IPREN och sen vilade lite.
Började känna mig bättre så jag åkte till stallet och red dressyr lektionen, skulle jag inte ha gjort. Blev värre idag!!

Nu är det fredag och jag är sjuk, men om man har hund så måste man ut ändå. Så jag och Stella tog en långsam promenad på en timme på Bögsgård. Eller jag var långsam, Stella sprang som ett miffo fram & tillbaks.

Min vackraste

Tänkte köpa nya fälgar till bilen, vad tror ni?



Idag blir det vila och sen middag med bror och kanske Mitra, vem vet!
Imorgon på morgonen så åker jag till Botkyrka för att kolla på Allsvenskan, hoppning.

Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Krya på dig!

Kram

2010-03-13 @ 22:59:32
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Eva Beauchamp

kan nog tycka att fälgarna blir lite i de största laget..:-)

2010-03-14 @ 14:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0