Varför??

Varför kan jag inte få en dag då det inte finns några som herlst problem?
Jag orkar fan inte längre, hur mycket ska man behöva ta? Finns det något stopp?

Det är torsdag och jag sitter på jobbet igen. Det blir jobb till kl:16 sen så är det ridning som gäller (som vanligt)

Jag skulle nog aldrig kunna banta. På morgonen äter jag en kiwi och ett glas proviva, sen så äter jag frukost på jobbet (ska snart hämta) och efter en timme är jag hungrig igen haha. Så bantning är inget för mig, bättre att äta någorlunda bra och röra på sig en massa.

Igår red jag på Pirelle (Pirren) det gick åt HELVETE rent ut sagt. I skritt och trav så går han jätte fint men i galoppen är det KATASTROF. Mitt temperament denna vecka har inte varit den bästa så jag gav upp efter ha försökt galoppera i 15 min i båda varven. SUCK!!!

Igår var Mitra & Ellie över på en mysig kväll, vi drack vin och snackade tjejsnack (hahah helt underbart)... Sen så tittade jag och Mitra på greys som började 21. Följer ni det? HERREGUD, det är inte ofta jag sitter och gömmer mig bakom en filt när jag kollar på greys men nu gjorde jag det i en hel timme. Jag trodde att det var säsongsavslutning igår men icke det, nästa ons kör vi igen. Jag är dock rätt så sugen att kolla via internet, men näää jag ska hålla mig.

Nu är det dags för mig att hämta frukost.

Ps. jag har ingen sladd här på jobbet så att jag kan sätta in bilder

KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad är det nu som händer???



Vi måste boka in den där "grillkvällen", du, jag och Lisa och MASSA VIN ;)

Hör av dig!



Kram

2010-06-10 @ 14:46:11
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0