Snart lunch

Då var det snart dags för lunch. Det är inte ofta jag äter här på jobbet men idag så tog min bror Stella så jag kan bara slappa lite.

Imorgon ska pärlan på service. Kommer förhoppningsvis gå kanon, men den gnisslar lite i den lilla. Är väl något de märker imorgon...
Ibland så funderar jag på att köpa en större bil, vet inte vad jag ska med det till men det vore coolt :-)
Eftersom jag är en trogen toyota förare :-) så skulle nog en Rav4 passa mig perfekt. Då har Stella hela bakluckan för sig själv och jag har en bil att dra transporten med...

Idag ska jag förhoppningsvis få min lön från cafe våfflan i Sigtuna. Kan inte vara mycket pengar direkt, men en liten slant kanske..

Igår var jag hos tandläkaren, kostade 1075 kr, ska dit 2 ggr till och slänga ut 1075 igen *2.. Så det är ju inte allt för skoj.. 3225 kr inom loppet på 2 veckor. VET NI vad jag skulle kunna göra för dessa pengar? En sista minuten till grekland kanske hehe.. Vad vet jag!

Ha en bra dag..... Nu såg jag att det ska vara någorlunda väder i början på nästa vecka...

 

Måndag 18 grader & sol
Tisdag 23 garder & sol (hoppas)
Onsdag 18 & sol

 






Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för att du påminde mig om varför mitt nyårslöfte säkert kommer att spricka i år igen...(har inte varit hos tandläkaren på 10 år, haha)

2010-06-18 @ 10:18:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0