Snart hem

Om 30 minuter är denna dag slut... Sen är det bara fredag kvar.
Så nästkommande 2 veckor har jag semester, vad ska jag då göra? Hänga med mina vänner hoppas jag...

Ikväll är det mycket som skall göras.
Köra Ellie till Bromma, hon ska fara till Skåne... Sen är det promenad och middag med Stella, efter det ska jag väl börja packa ihop väskan för att bege mig mot stallet. Det är sista gången i special gruppen idag. Ska bli kul och se vad vi ska göra.

Imorgon kväll ska jag umgås med mina gamla kollegor från AS, det blir förrät och fördrink hos Sofie inne i stan, sen har det bokats bord på goldenhits. Har aldrig varit där så det kan bli lite skoj och se vad som händer på ett sådant ställe.
På lördag kan det nog bli en utgång med my loves Vanessa & Mickis <3

Söndag blir en väldigt slapp dag tror jag, eller har ni något förslag?

KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt med fredag igen :)



Trevlig helg, vännen!

Kram

2010-06-18 @ 10:18:32
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0