Med en macka i handen

Så startar jag min morgon. En macka + mitt kaffe sen är jag redo i alla fall en stund.
Idag får Stella vara med på jobbet, hon tycker det är lite roligare än att bara vara hemma min snutta...

Igår så hoppade vi som jag trodde, men det var väldigt kort och intensivt om man säger så. Jag hade PomPom och det gick helt OK tycker jag.. Hoppade ju inga högre höjder direkt så han skötte sig bra. VÄLDIGT trög att få igång bara...

Har ni sett solen idag? Det har jag! Men den kommer bara at vara här idag förmiddag och eftermiddag sen så blir det piss igen. Hoppas att solen kommer för att stanna snart.

Igår bokade min vän Ellie en resa till Grekland, den kostade 3500 kr, jag är lite sugen på att åka med men ändå inte. Självklart är det skönt med semester, men hallå Grekland. Det är ju svindyrt där.. Man ska åka till länder som inte har Euro.

Nu är kl 9, starta upp telefonen och sätt igång.
Ha en underbar dag

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0