Måndag

Back at work.

Har ni haft en bra helg? Min helg har varit väldigt lugn och skön, måste finnas sådana helger med.

Igår när jag var ute på långpromenad med Stella så blev jag attackerad så det stod härliga till av mygg eller knott eller vad det nu var. Jag fick 2 st bett i ansiktet (SNYGGT) + att det kändes som om det var innanför kläderna hela tiden.

Men vad gör man inte för sin hund, bara att vandra och se glad ut.
När vi hade gått 1 timme så var det dags att gå hem eller vi var i slutet av promenaden, då ser Stella 4 rådjur och hon stack iväg som ett skott. Hon har ju inte en chans emot dem så jag lät henne springa. Trött blev hon min lilla skrutta...

Fanns verkligen ingenting att kolla på igår på TV så jag tittade på någon sketen film på 3:an Prinsen & jag 2, har ni sett den?

Jag är ju en greys anatomy nörd och jag kunde verkligen inte hålla mig ifrån att se det sista avsnittet på nätet. Så jag betalade 25 kr och satt klistrad framför datan. Vilket drama det är i den serien..... Me love it!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha en bra dag, hittar du någon dag som passar damen elle vill du inte?!



Kram

2010-06-14 @ 12:00:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0