Lite shopping

Var i stinsen med Ellie i lördags, detta shoppades :-)

2 par skor från Scorett för 699 kr. Det var ta 2 betala för 1... PERFEKT för en sko älskare...



Sen så var Ellie så snäll så jag fick dessa skor av henne, hon hade köpt de för ett tag sen men insåg att det var för små för henne. SÅ TACK så mycket gumman...
Ett par snygga GUESS skor..

Gick in en sväng på Gina och hittade ett partylinne och en "jacktröja"



Jag har länge försökt att hitta ett par skinn leggings, men tycker alla ser så plastiga ut.. Så nu köpte jag ett par med lite detaljer bara.. Inköpta från SALT.

Kram


Kommentarer
Postat av: Sofie

snygga skor me rosa o dragkedja ;) Köpte likadana för 2 måander sen =P

2010-06-13 @ 23:12:39
URL: http://lovelymissme.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad skoj att shoppa :)

Jag hittar sällan något när jag vill vill/har råd att handla suck

2010-06-14 @ 11:59:13
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0