V.28 måndag

Ännu en måndag att ta sig igenom.
Sitter på jobbet och äter frukost innan vi måste öppna telefonerna kl:9

Vilket underbart väder vi har, helt sagolikt varmt.
Jag älskar värmen och vill inte klaga MEN jag tycker synd om min bebis (Stella) Det är så varmt för henne stackarn.
Jag går korta promenader med henne lite oftare än långa för tillfället. Men hon får bada varje dag och det är ju något hon bara älskar att göra.

Vad har ni haft för er i helgen?
Jag har haft för mig en hel del faktiskt.
I fredags var jag Mickan, Vanessa & Erot ute för att fira Mickan som har fått sitt jobb här nu i Sthlm, LOVELY....
På lördagen åkte jag o Mitra till hästarna ute i sommarhagen och gav de en massa äpplen i värmen.

Här är alla på väg mot oss...



Efter det så blev det middag hos bror med Niklas o hans tjej Anna. De skulle in till stan senare på kvällen så jag gick hem och la mig vid 23 tiden och till 10 dagen efter. Underbart och varmt <3

Hela söndagen så blev det häng med Jara, vi solade, badade, åt lunch, badade igen, titta film, åt chips.. Bra söndag med andra ord..

Den här veckan är jag hästvakt åt Titus. Så det kommer bli mycket stall och mycket rida, men det är skönt att få träna lite igen efter 1 månads uppehåll ungefär...

Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0