Rottweilern

Just Rottweilern är en helt underbar hund, jag önskade ibland att jag levde ute på landet och hade en hel farm av hundar :-)



Det är så vackra djur i mina ögon.
Jag tycker om hundar överhuvudtaget men just Rottweilern fall jag för i tidig ålder.

Finns det något gulligare än rottis valpar?



När min tjej blir lite äldre så ska jag skaffa en till, och då blir det nog en hane tror jag. Har inte riktigt bestämt mig än :-)

Här kommer en bild på en fin ståtlig hane



Underbara varelser...

Självklart så är ju min egna flicka den sötaste såklart.



Ja jag är Rottweiler tokig <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Alla valpar är söta men jag håller med dig, det är något speciellt med "rottisar" :D

2010-07-09 @ 13:09:01
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Anna Gunnarson

Jag förstår precis vad du menar , jag har precis köpt en rottis hane som är 8½v och har en rottis tik som är blandning med schäfer och något annat. Dem är fantastiska

2013-05-09 @ 22:48:59
URL: http://annaslantligaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0