Middag...

Igår kände jag mig inte ok i kroppen för fem öre så jag begav mig hemåt vid 14.00 tiden från jobbet, åkte hem för att vila lite i soffan då jag kände mig svag som ett litet spädbarn. Efter ett tag så kom Aki o Leonie över på en fika, första gången Leonie såg min lgh. Vi fikade fram till 17, sen gick jag ut med hundarna och de gick för att handla lite. Efter en stund möttes vi hemma hos Leonie för att äta middag spagetti o köttfärsås. Efter maten så satte de på The Hills, ingen program jag har följt men satt där o kollade i alla fall, stackars tjejer säger jag bara. Hehe killar hit o dit o en massa skitsnack om allt o alla. Så det är i vår värld kanske?

Stella o Dino på promenad

Vid 20 tiden gick jag hemåt för att lägga mig i soffan och bara slappa, var fortfarande helt trött o svag i kroppen så kände att det var tid för mig att bara va. Och idag känns det bättre, kanske för att jag sov ett tio timmars pass inatt UNDERBART! Haha som ett litet barn....
Läste på Hanna´s http://hannaberglund.wordpress.com/ blogg att det har varit jordens oväder inatt, det hörde då inte jag. Kanske bara var på din gata det var så haha?!



När det gäller oväder så hade vi ju det hela helgen på Gotland men vi festade på ändå...
Jag o Vanessa <3

Inte den bästa bilden kanske men vem bryr sig, jag brukar alltid vara i högsta hugg med en kamera eller min mob, men jag tror jag tog 3 bilder hela helgen KUL tjej va. Men det blev inget tillfälle direkt.

Jag bodde hos Esa & Liw, Esa är min morbrors exfrus bror, hängde ni med? De hade i alla fall 2 underbara hundar Hilda & Aron, Aron är en Rottweiler hane och Hilda är en Dog de bordeaux tik.



Vilka sötnosar...

Har ni några planer i helgen?
Jag ska försöka jobba på min solbränna, frågan är bara om jag ska sola solarium eller spraysola. Finaste Mickan fyller 25 år den 4 aug men skall firas nu på lördag den 31 juli så klänning är förmodligen ett måste och då kan jag ju inte vara blek som ett spöke. Och då jag har kollat på vädret ser jag ingen super sol direkt.

Kärlek till er <3
Kram

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0