Måste göra något..

.. åt mitt hår!
Så idag åker jag till deniz vid 19 tiden så får hon fixa och trixa lite men håret, Hon är grym så det kommer att bli kanon.

Ska bli 34 grader idag och det är fan varmt för detta land :-) Men jag tycker det är helt underbart att gå ut på kvällen med Stella och känna de varma vindarna, Stella njuter dock inte lika mycket som jag. Men hon börjar nog vänja sig lite vid värmen hon med. Idag är damen med på jobbet så hon ligger här i AC:n.. Då trivs hon...

Igår efter jobbet så åkte jag och mötte upp Mickan & Vanessa för lite sol o bad.

Just nu händer det lite saker i mitt liv som jag inte kan hantera riktigt känns det som, vet inte hur jag ska göra eller bete mig. Antingen rinner det ut i sanden eller så kommer jag att fastna.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0