2 days to go

Sen är det helg, skönt med lite ledighet!

Vad gör ni i helgen? Jag ska nog ut med tjejerna kanske om jag orkar..

Nästa vecka är jag nog hästvakt om inget har ändrats, det märker vi.

Det börjar bli rätt så tomt här på jobbet och nästa vecka är det nog bara jag & Mia, vad ska vi göra dåra? Förutom att jobba såklart.

Jag vill till Gotland och festa lite på Sthlmsveckan, tjejerna har bokat hotell för länge sen och nu är det sviiindyrt och jag vet inte vart jag ska bo :-( någon som har ett boende till mig?



Kör ba kör på Kallis....


Kommentarer
Postat av: Cissi

Varför åka tillGotland för att träffa alla Stockholmare, bara åka in till stan, det är billigare också ;)

2010-07-08 @ 15:55:44
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Eva Beauchamp

inte om man nästlar in sig hos kusinernas släktingar som bor på ön...:-)

2010-07-10 @ 00:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0