Onsdag

Tänk förut när onsdagen var lill lördagen, är väl fortfarande så men det är ju inte direkt så att jag utnyttjar den dagen som en lill lördag. Lite tråkigt kanske. Men så är det..

Känns som att vi alla börjar glida ifrån varandra och det är väl fullt normalt? Eller?

Jag vill ha mer tjej middagar eller bara träffas lite då & då.. Kan vi inte bli bättre på det?

Jag ska i alla fall bjuda in folk hela tiden när min lgh är klar haha sen är det upp till er om ni vill komma.

Idag ska jag åka och köpa målarfärg + köpa en ny TV till sovrummet. Vill ha en 32 tums där, det borde väl räcka tror jag nog.

I helgen blir det jobb jobb och åter jobb i lgh. Ni som känner för att ta på sig blåstället och hjälpa till är mer än välkomna

Brukar ni titta på Animal Cops på Animal planet? Igår kollade jag och blev så satans förbannad, de åkte hem till några som hade en 8 veckors valp som hade hela kroppen FULL av fästingar. Fästingarna sög ut så mycket blod att hunden hade inte långt kvar att leva. Hur FAN kan man göra så mot en valp? Eller mot en hund överhuvudtaget.
Ett annat fall var att de hade bundit en pitbull hane runt bena, de hade tagit alla 4 ben och satt ihop dem och slängt han i en soptunna och lämnat han där för att dö. De hade misshandlat han, 4-5 avbrutna tänder och så hade han fått stryk mot huvudet. När de väl räddade honom så var han sååå rädd men han var lugn och visade ingen aggression alls. Som tur var så klarade han alla mental tester de gör innan han kan få komma till en ny familj. Hoppas han får ett bra liv nu efter allt som har hänt han. Att sitta och kolla på det på TV gör en så förbannad men kan inte slita mig ifrån det.



Kram

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tyvärr är det nog normalt, man jobbar, skaffar familj osv inte samma tid som när man är yngre...

Men man är för dålig på att skaffa sig tid med vänner osv....



KRAM!

2010-01-20 @ 14:52:56
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0