Måndag igen

Har ni haft en bra helg? Min helg har varit helt OK.


I fredags så var det tjejmiddag med stallet tjejerna. Denna gång var det Jara som hade bjudit hem oss på middag. Hon bodde super fint och hade lagat super god mat, tusen tack för i fredags.

Som vanligt så befann jag mig i lgh hela lördagen, men det börjar bli bra nu tycker jag. Jag ser ett slut i hela renoverings processen och det är hur kul som helst.

Jag var helt slut i lördags, jag gick och la mig 21,45 och vaknade morgonen där på 09,30. Gud så skönt det var att få sova ut lite, och bra om inte annat eftersom jag skulle hålla till i lgh hela söndagen också.
Fast igår blev det inte lika mycket, då höll vi igång mellan 10-16,30, sen så åkte jag, mor & bror på bio.
Jag hade bokat biljetter till Snabba Cash. Helt OK film tycker jag, även om jag inte har läst boken så var filmen bra. Mamma och Christian sa att det var en hel del saker som fattades men så blir det väl, annars skulle väl filmen vara 6 timmar lång.



Efter bion så var det hemgång för min del för att gå ut med Stella mellan 20,30 – 21,00 för att sen kunna titta på Johan Falk – Vapen bröder.

Även om jag somnade den sista kvarten så såg jag nästa hela.

Ända anledningen till att jag kollar är ju för att hunken är med.

Denna vecka är det endast jobb i lgh och ridning som gäller. Bror min åker till Vemdalen på onsdag kväll, så hoppas på att vi hinner göra lite i lgh innan han åker så jag kan börja saker som jag kan göra när han är borta.

Ha en underbar dag


KRAM

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag vill också se den filmen, kanske kanske näst nästa helg ;) Hoppas!

2010-01-20 @ 14:48:17
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0