Måndag den 11 januari 2010

Då var det en 5 dagars jobbvecka framför oss, lite ångest är det. Jag har bara jobbat 2 dagar i veckan i 3 veckors tid eftersom det har varit en massa ledighet. Så nu går man tillbaks till 5 dagars pass, men det går fort att komma in i det.


Sitter på jobbet och lyssnar på Metallica, tycker om bandet men vissa låtar kan jag inte lyssna på då det väcker upp för många minnen. VÄLDIGT fina minnen efter min far.


Igår skulle jag, Björne och bror börja på uppsättningen av mitt kök, vi tyckte det gick super bra och lätt tills vi kom fram till att de saknades 20 cm. Bänkskivan är 3,23 och vi hade bara satt upp 3,03. Så nu sitter jag och funderar på vad jag ska ta för att fylla ut köksdelen, Kan ni hjälpa mig?

Ska jag ta ett till vinställ?
Ska jag sätta in och bara ha hyllor?
Ska jag bara ha ett tomt hål där jag kan förvara brickor och dylikt?

Om jag tar 2 st vinställ så kan jag byta plats på 40 cm skåpet på kortsidan & sätta vinställen där? Är ni med, vad sägs?

Sen på ritningen så ser ni att det saknas ett 40 cm skåp. Det måste jag inhandla, jag har köpt ett 60 skåp istället för 40 skåp. SUCK. Men det ska jag lösa snarast. Köket ska UPP denna vecka.


Sen har jag kollat på tapeter och det var då inte enkelt. Det finns 500 olika och hur ska jag kunna välja på det? Har hittat en massa fina men ingen i min färg. Det är alltid något som stör än. Så måste kolla lite på tapeter igen, för en fond tapet är nästan ett måste för min del. Det gör lite mer liv i lgh tycker jag.


Imorgon är det ridning, då börjar tisdags gruppen igen, undra vilken häst jag får. Hoppas jag inte får den jag hade i slutet av förra terminen.


Hörs senare




KRAM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0