God morgon

Ridningen gick kanon igår för min del. Det är så roligt när det går som det ska. Nästa vecka är det hoppning, måste börja träna inför tävlingarna i vår. Mitt mål är att gå felfria rundor med Calle, ska inte ställa allt för mycket krav på honom då jag vet hur han fungerar.


Igår efter jobbet så åkte jag till Elin & Alex för att äta lite middag och bara mysa innan jag skulle till stallet. Hanna & Cici var också där, Cici börjar bli en liten tjockis nu, hon ska föda i april. Kommer att gå kanon darling. Självklart var lilla Emma på plats också, eller lilla är väl fel ord då hon har vuxit enormt mycket.


Kändes så skönt att få träffa sina vänner lite, har ju inte haft tiden för det..


Lite god morgon bilder


Påsar under ögonen is the Shit haha, gud vad trött jag var imorse.


Efter jobbet idag ska jag hem på en liten powernap, sen ska jag på tjej middag hos Jara, kommer att bli väldigt trevligt.


Nu får ni ha en underbar fredag, det är bara 7&½ timme kvar nu tills jag får gå hem. Inspirerande va?


KRAM

 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha vännen du ser verkligen JÄTTE trött ut...

Hoppas du piggnar på under dagen och får det trevligt ikväll!



KRAM

2010-01-15 @ 14:56:28
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0