Börjar närma sig

Nu är det 63 dagar kvar tills vi åker till New York, gud vad jag längtar. Det ska shoppas, festas, ätas, tittas hahah ja en jäkla massa saker ska vi hinna med. Även om vi bara är där knappt en vecka så kommer det bli ett fullspäckat schema hoppas jag på.


Undra hur denna dag kommer att sluta? Om du kollar ut så ser det inte allt för bra ut. Snöstorm för hela slanten och värre kommer det att bli om man ska tro på väder nissarna.


Kan de ringa nu och säga att jag har fått det, de skulle lösa ett av mina problem. Väntar på ert samtal.


Ha en fortsatt snöig dag.


Kram

 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhh vad kul, jag vill också dit men det får vänta...



Håller tummarna och hör av dig så fort dom ringt!



Kram Cissi

2010-01-28 @ 08:53:30
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0