2010-01-19

Nu börjar det ordna upp sig i lägenheten.
Bänkskiva är på plats, diskhon sitter där den ska, vi har sågat upp ett hål för induktionshällen.
Så i veckan/helgen ska jag sätta fast alla dörrar på köket och alla lådor.
Ska måla och kakla om jag hittar något fint kakel.

Jag sitter i en situation som känns si sådär, vill inte ta up allt här på bloggen. MEN jag känner mig lurad och jag ska komma på de som lurar mig om allt möjligt.

Idag efter jobbet är det ridning på schemat, ska bli lika kul som vanligt.


Kram

 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Låter inge kul gumman.. Ring om du vill snacka! Puss

2010-01-19 @ 16:48:18
Postat av: Madeleine (jag själv)

Tack snälla du.. Kanske kommer ett samtal snart!

PUSS

2010-01-19 @ 21:31:33
Postat av: Jennifer

Måste kännas skönt att bli klar med lägenheten snart.. Känns som ni hållt på ett tag! Visa mer Före och Efter bilder sen =) Ni har gjort ett jättefint arbete!

2010-01-20 @ 16:43:29
URL: http://jeho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0