Tar det aldrig slut?

Snö snö snö snö snö. Kan det inte sluta nu? I december sa jag, kan vi inte få lite snö så att vi får en vit jul och nyår. Men nu räcker det tycker jag. Tänk när all denna snö ska smälta bort? Det kommer att ta tid.

Ni får ursäkta för att jag inte har skrivit på väldigt länge. Men det blir det ändring på inom kort.

Helgen var bra, jobbade i lgh + att det blev en liten utgång i lördags som slutade si sådär haha men så kan det bli ibland.

Eftersom min guldklimp Calle är halt så ska jag rida Goodman imorgon, han är så stor den där mannen. Men ska bli kul att sitta på honom och se vad han är för häst.
Goodman var dressyrhäst innan han kom till oss, och har en helsyster som tävlar Msv dressyr. I hoppningen vill han inte gärna riva men har inte den bästa bentekniken, så ibland kan det bli ordentliga språng - det gäller att hänga med! Han är en rolig häst för mer rutinerade ryttare, med ordentligt register i gångarterna. Sin vackra gula färg har han ärvt från mormors morfar Pompe.



Idag bär det av mot lgh, ska måla den sista väggen + sätta fast ugns-skåpet i väggen. Sen ska jag hem till mor och äta semlor, MUMS!


Imorgon kl:07,30 ska jag möta upp en tapetserare i lgh så han kan sätta igång med min fondvägg, är sååå sugen på att se resultatet, på kvällen kommer min kusin och sätter fast kaklet. Så nu är det inte så mycket kvar mina kära vänner. Kommer att ta en massa kort imorgon eller på fredag så får ni se hur det ser ut!

 

Kram kram

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0