Snart helg.

Imorgon är det fredag. Gud så lycklig jag är på fredagar, vem är inte det?


Det börjar ordna upp sig i lgh och i helgen är det bara en sista touch så blir allt bra. Det kommer att bli så fint, är super nöjd med allt faktiskt.
I början var jag inte så nöjd med alla färger, eftersom det alltid ser bättre ut på en liten lapp än när den kommer upp på väggen. Men med mina möbler så har det blivit helt OK tycker jag.


Idag ska jag rida igen, det är hoppning på schemat. Så vi får se vem jag får då min häst är halt fortfarande. Kommer förmodligen att få rida en ponny.


Visst är det tråkigt med en blogg utan bilder? Jag var ju sååå duktig på att lägga upp det förr, men nu har det inte blivit så på länge. Jag lovar att lägga in något skoj senare..


 Nu måste jag åka till posten.


KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Håller med, roligare med lite bilder ;)

Trevlig helg!

Kram

2010-02-18 @ 21:40:56
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0