Inte OK!

Vinter är något jag tycker om, men ibland blir det för mycket så nu tycker jag att våren ska komma.


Jag vill ha -5, strålande sol och typ 20 cm snö. Det är en bra vinter tycker jag. Den ska hålla i sig från november till januari, sen får det vara slut på det roliga. Vart är VÅREN?


Igår när jag var i stinsen med mor så inhandlade jag en klänning och ett par vår pumps.




 

Hittade ingen bild på klänningen, den tar jag och fotar hemma sen!


Idag fyller min älskade mor 50 år, GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!
Hoppas du blir firad ordentligt på jobbet.


Kram

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis Maddes Mamma :)

2010-02-23 @ 08:33:38
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej bebi! jag har likadana=) u have gooooosd style my friend=), snart NY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-23 @ 08:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0