Helg

Har fortfarande inte flyttat in pga vissa omständigheter, men det kommer att fixas i veckan. Så ska väl ta mig dit kanske och bona in mig, eller vad säger ni?
Här är lite bilder från lgh.

Min öppna spis. Väldigt hög mysfaktor på den, eller hur?



Min säng med en flyttkartong på. FINT!

Min nya byrå!!



La kitchen O STÄDAT. (SUCK) haha

Nu har ni sett lite små delar av lgh. Much more to come.

Här kommer en bild på MIN favorit, alla lägger ut på sina barn m.m. Men nu har inte jag ett människo barn, jag har min favvo vovve

STELLA!!!



Det var i den korgen jag hämtade henne och hon trycker fortfarande ner sig i den, sötnosen!

Nu ska jag med mamma till stinsen, kanske kolla om det finns någon tröja att inhandla på gina. Brukar finnas sånt som duger till vardagen eller hur?

Fredagen den 19 februari kl:23,15 så kom lille Oliwer till världen med ett akut kjesarsnitt. Oliwer mår bra, det är mindre bra med Cici då hon har ont ont ont. Hoppas du är uppe på benen snart gumman så vi kan komma & hälsa på. PUSSS


Kram


Kommentarer
Postat av: mickis

Guuud vad fint, kan man flytta in?

2010-02-23 @ 13:06:37
URL: http://wonderwomans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0