Underbara presenter

Gud vilka fina presenter jag har fått, är super nöjd.

Har fått presentkort, klocka, blommor, ljusstake, vin, halsband m.m.
Ett litet bildrace på det!

Min helt UNDERBARA onepiece som jag fick av mamsi <3


Alla ovanstående bilder var presenter från mamma, LOVE YOU!!


Denna fina klocka fick jag av Catalina, Maria o Corinne..

Det roliga var att jag fick en vit av min bror också, så vet inte hur jag ska göra. Det är olika design på dem, så kanske kan behålla båda två eller vad tycker ni?
Som sagt så fick jag en klocka av bror, sen fick jag presentkort på MQ o 2 st termometrar som jag kan ha inne hos mig, tusen tack <3

Helena kom förbi Olearys igår när jag satt o åt med familjen och lämnade presenter, super gulligt av dig <3


Är så TACKSAM för alla presenter...

Nedan ser ni lite bilder från min o Mitras vinterpromenad förra veckan. BRRR kallt!!



För er som inte har sett min nya frisyr, check this out :-)

Ps. jag är i princip nyvaken på detta kort :-)

Nu ska jag springa ut med min kärlek Stella.

Ha en underbar måndag

 

<3 <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Du va värd varända present...<3

2010-12-06 @ 11:53:59
Postat av: mickis

Grattis igen madde! Och du är jättefin i håret :) Kramisar

2010-12-06 @ 15:50:03
URL: http://wonderwomans.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag själv)

Tack tack tack <3 <3 <3

2010-12-06 @ 18:10:03
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0