Tis, ons o tors kvar

Sen är det CHRISTMAS i en hel dag..
Sen börjar mellandagsrean, ska ni ut o kriga? Jag ska endast till 2 butiker sen är jag nöjd!

Imorgon är det sista tisdagsridningen, sen får hästarna lite lov (LITE).. det är både hoppkurser o dressyrkurser. Jag kommer att vara med på hoppkursen såklart, vet dock inte om det blir Sting eller Gordon för mig.
Ang sista ridningen imorgon så är jag lite nervös, vår tränare har hittat på lekar hmm, verkar livsfarligt haha..

Idag blev det en heldag med Mix, händer inte allt för ofta, tycker jag är lte tråkigt. Får göra om det många ggr <3

På ons ska jag hämta Exxen, han ska vara hos mig en hel vecka. Ska bli så mysigt tror jag haha. Har aldrig haft 2 hundar förr, jag o Stella har ju våra rutiner, vi sover till 10 och går första promenaden vid 11 haha nej lite överdrivet kanske, men vi är inte dem så går upp kl 07.00 och går. Vi vill sova och mysa lite när vi vaknar <3 Men exxen får lära sig han med, ska nog få han till en liten tröttmössa.

Ligger förtillfället o kollar på Hollywood fruar och ser när Anna Nicole Smith gnäller om att hon ska ha 4 parkeringsplatser för att hon bor i penthouse. Hahah även om det inte fanns några parkeringsplatser, hmm vad gör man då? Jo hon gnäller vidare. Hehhe lovely NOT!!!

GODJUL


Kommentarer
Postat av: Cissi

GOD JUL VÄNNEN :)



Kram

2010-12-21 @ 14:27:10
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0