Söndag 26 dec = Mellandagsrea

Nu kanske ni tror att jag har handlat ihjäl mig men så är inte fallet.
Eftersom jag hade en hel del presentkort på MQ så gick jag dit först, där blev det en kofta från Bondelid och en skinnjacka, koftan var dock inte på rean.

Av mamma hade jag fått presentkort på Sisters där jag kunde köpa mina snösmycken.


Tycker de gör väldigt fina smycken för ändå helt OK pris, inte överdrivet men det är fortfarande inte glitter kvalite på sakerna.

Det var dem sakerna jag orkade med idag, rean är galen och finns ändå inte allt för mycket saker som är bra.

Jag och mamsi bestämde oss tidigare i veckan för att gå på bio och se Änglagård, så det hann vi med idag. Filmen var bra och jag kommer verkligen ihåg när jag såg den första Änglagård för 10 år sen eller nåt sånt.

Så ni som har sett dem andra 2 filmerna, gå och se den 3:e!

Har precis varit ute på sista promenaden med hundarna, Cicci gjorde mig sällskap <3 nu är båda trötta och jag med, så snart blir det läggdags. Måste bara hitta något bra program på TV:n att somna till.

Exxen <3


Stella <3 <3 <3



Snart kommer kylan igen, ska bli -19 dagen innan nyår! KLÄ ER VARMT


Kommentarer
Postat av: Lulu

Likadan kofta som Elin fick i julklapp? Lite roligt för när vi var små..vi gick kanske i 6:an eller kanske 7:an, om jag kommer ihåg rätt så hade vi oxå typ såna koftor

2010-12-27 @ 19:22:44
Postat av: Madeleine (jag själv)

Japp har kollat på den ett bra tag faktiskt... :-)

2010-12-27 @ 21:00:40
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0