Lite om mig själv

Namn: Madeleine Stella Maria Beauchamp
Ålder: 25 år
Bor: Sollentuna i en fin fin 2:a som jag har renoverat nyligen, så den ser exakt ut som jag vill
Familj: Mamma Eva 50 år och bror Christian 28 år Pappa Didier som gick bort 2006 <3 Och Stella såklart <3<3
Släkt: 2 st fastrar, en farbror, farmor, 2 morbröder, 2 morfäder, 10 kusiner
Civilstånd: singel
Jobb: Inte för tillfället, men snart hoppas jag
Fritid: Umgås med Stella och rider mycket 2-4 ggr i veckan
Vänner: Jag har många kompisar, bekanta men bara få vänner..
Bästis: Cecilia Öberg <3
Festar: Ja det händer och då kör vi all in
Kläder: SKOR!!! Jeans, leggings, långa tröjor och mycket myskläder.
Tränar: Går med hunden och rider, ska försöka gymma lite kanske
Framför eller bakom kameran: Framför såklart, älskar att ta "modellbilder"





Var lite saker om mig, är det något mer ni vil veta? :-)

Imorse tog jag o mor min en promenad på järva med hundarna, sen åkte jag o Exxen till stallet så att Stella fick lite quality time med mormor.. Efter det så åkte vi hem till mamma för att slappa lite, blev en liten powernap för oss alla 3.
Åkte tillbaka till stallet vid 16 då dressyrkurserna satte igång + att vi (jagoelin) skulle kolla Elins häst då den är halt.

Nu ska jag kolla sista avsnittet för Hollywood fruar, sen blir det natti för min del. Ska möta upp Catalina imorgon för en powerwalk på järva..

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0