Julklappar

Har ni handlat allt?

Jag har min bror kvar + 2 st hundar hehe. Men det är inte så svårt!

Den som är svår är brorsan, vad tycker ni att jag ska köpa? Jag har lite ideer men tänk om han inte blir nöjd, tycker det är jätte svårt att veta.

Jag vet själv inte vad jag önskar mig faktiskt. Jag fick ju allt jag ville ha påmin födelsedag, TACK IGEN ALLESAMMANS!! <3

Jag o Gordon har haft en svacka, men idag gick det bra igen.. Han kan om han bara vill och jag med <3
Så kanske blir till att önska sig pengar till hoppkursen som hålls efter nyår.. Jag har en annan plan då oxå som jag verkligen vill skall slå igenom, men krävs lite planering om jag säger så. Kan inte knäppa på fingrarna och tro att allt ska lösa sig..

När jag väl var klar i stallet och åkte hem till mormor (mamma) för att hämta Stella så sov hon så sött, ville verkligen inte ta henne därifrån.



Sov time nu då

<3 <3 <3 <3

KRAM




Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag har också min bror att handla julklapp till (vi lottar ju), inte det lättaste men en liten önskelista har jag fått iallafall puh :)

2010-12-15 @ 10:24:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0