Juldagen

Är en dag då alla går ut och festar järnet, om jag går ut idag så kör jag. Jag har ju 2 "små" bebisar hemma..



Dessa ögon som bara lyser, men jag tar ju kort med mobilen, så det blir inte så satans bra tyvärr.

Är ni alla nöjda med era julklappar? Det är jag <3
Fick en säkerhetsväst av bror min

Av mamsi fick jag en Mateus skål

Ett armband

Jag fick pengar till hoppkursen som är 3-5 januari, jag fick Vichy ansikts rengöring..

Av farmor fick jag lite pengar <3 Av morfar Roffe fick jag presentkort på MQ (hade några innan, så det blir storshopping snart LOVE IT!!)

Av Johan o Maria fick jag ett super fint ljus (Exxens matte o husse)



Sen så spelade vi ju ett julklappspel för första gången, dessa 3 saker vann jag.

Ett doftljus (vanilj), magnet block med penna + en liten julhandduk.. Herregud vad vi fightades om dessa julklappar haha. Mamsi och Elin fick 4 var och vi resten fick 3 o 2 var...
Roligt var det <3

Snart kommer mamma över på lite lunch, sen blir det promenad på bögarnas med hundarna tror jag nog.

Har ni några planer för nyår än? Jag har några men vet inte vad jags ka göra faktiskt. Men har ju en vecka på mig att bestämma mig.

<3 <3 <3 <3 <3

GODJUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0