Jobbintervju

Intervjun gick super och de var supertrevliga MEN det var timanställning och det funkar inte tyvärr. Även om jag skulle kunna jobba där för att det verkar bra så går jag inte runt.

Idag har jag mor o bror ätit lite middag, vi gick faktiskt o handlade på lill restaurangen här i kärrdal centrum. Blev en yakitori för mig och yakiniku för mams o bror. Smaka helt OK!

Nu är det bonde söker fru på min TVbild, inte mitt val direkt men mams e här och hon har följt det. Sen vid 21 så blir det någon engelsk deckare. Får väl duga :-)



<3 <3 <3

KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad synd...hoppas du finner något annat snart istället :)



Myspys och gott ;P

2010-12-16 @ 08:31:48
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Catalina

Wow söta bullar, vem har bakat? otroligt begåvat:)

2010-12-16 @ 13:41:11
URL: http://anilatac.blogg.se/
Postat av: Eva Beauchamp

Det är jag, tycker du att dom är söta eller är du ironisk...:-) jag tycker dom ser ut som Barbapappor...

2010-12-16 @ 14:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0