Fortfarande jätte kallt

Hur känge ska denna kyla ligga kvar?
Enligt min termometer är det -19 ute. Vad ska jag ha på mig??
Ska det vara så här kallt tills våren kommer nu?, då är det dags för mig att köpa en overall eller nåt haha. Just nu lånar jag mammas överdragsbyxa, för hittar inte mina SUCK! Vet inte vad jag kan ha lagt dem..

Ska till ams idag och känns väldigt jobbigt att ta sig dit i denna kyla , kan man inte bara få ligga hemma i soffan under en filt med snuttan..

Dags att starta denna dag nu

<3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Du har en termometer?

2010-12-02 @ 13:22:24
Postat av: Madeleine (jag själv)

japp hihi

2010-12-02 @ 22:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0