1 dag kvar

Har ni någon julkänsla? Jag fick det imorse när jag var ute och gick med vovvarna, helt underbart vinterväder och det känns som att det var länge sen vi hade en sådan fin vit vinter.

Visst ser det mysigt ut?, det var kallt vill jag lova men underbart att gå i en helt tyst skog..

 

Igår kväll visste nog inte Exxen vart han skulle lägga sig, han fick med sig sina täcken och kuddar hemifrån men kunde inte riktigt lägga sig till ro, så han o Stella höll på att böka och ha sig, för en stund så hade jag båda i sängen HERREGUD tänkte jag, det här kommer att bli tajt haha..

Men till slut så la sig Exxen i sin säng och så sov vi alla hela natten.. <3

 

När jag fyllde år så fick jag presentkort på Sthlmridsport av min faster Lulu och grannarna Chatrine o Ragge, Tusen tack!! Så igår var jag och shoppade upp dem. De skulle inte ha någon mellandagsrea så ville inte vänta. Det blev en Kingsland mössa 439 kr, en läder grimma 489 kr och ett par Kingsland strumpor för 119 kr

Tänkte köpa ett blå huva till hästen men fanns ingen, så det får bli vid senare tillfälle.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen för att sen åka till mamma och ha mys hela dagen, vi ska spela bingolotto och spela på hästarna. Hundarna får med sig ett varsit ben så att dem oxå har att göra en stund. Sen kanske det blir ett glas vin med Lina <3

Imorgon är det Julafton och då är det tajt schema..
Kl 12 serveras gröten hos mamma, sen åker vi till kyrkogården för att tända ett ljus hos pappa, farfar o mormor. Sen åker vi til farmor för att lämna en blomma och sen till Jaja och sen åker vi till Lulu o Danne och är kvar där hela kvällen <3

Ha ren underbar JUL och hoppas ni alla får fina klappar

<3 <3 <3 <3

GODJUL


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är vackert men snart lika mycket snö och kallt som förra året brrr



GOD FORTSÄTTNING!



Kram

2010-12-28 @ 20:44:29
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0