Royal Wedding...

Ska ni åka in till stan den 19 juni då det stora bröllopet ska vara?
Det ska inte jag, kommer verkligen vara ett stort kaos där inne, så är nog skönt att hålla sig i förorten då.



Igår efter ridningen åkte jag hem och skulle försöka hitta en parkerings plats. De håller på att bygga om i garaget så vi får stå på vägen. MEN det står en SATANS massa bilar där hela tiden och jag vet inte riktigt vart de kommer ifrån. För så många bilar står det ens inte i garaget. Hur som helst, en plats var det ju bara och säga hej då till. jag fick ställa mig på gästparkeringen och betala 30 kr. 30 kr är ju bättre än en böter, men tänker inte betala det varje dag.
Så idag åker jag hem 17,00 och tar en parkering snabbt som attans.


Nästa tis har vi vår årliga vårliga hoppning i stallet, då ska jag hoppa 3 ggr på en vecka. Bra med hoppträning.


*SAKNAR MIN VÄN*


Kram


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Jag ska in till stan..:-)

2010-04-21 @ 10:54:02
Postat av: Sofie

Saknar dig ännu mer sötnos ;) =P

2010-04-22 @ 19:47:55
URL: http://lovelymissme.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha nej varför skulle man ;)

Känner ju inte dom hihi

Trevlig helg!

Kram

2010-04-23 @ 13:48:37
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0