Nu ska vi se

Vilket fint väder vi fick igår eller vad säger ni?
Igår så slutade jag vid 5 tiden, jag packade ihop mina grejer och satte mig i bilen för att åka till Vanessa. Vi tog en promenad runt edsberg och snackade en massa skoj. Jag kom hem vid 18 tiden och började med att tvätta. Nu är det nästan tomt i tvättkorgen, finns väl lite lakan som borde tvättas. Men det finns det tid för sen.


Vid 18,30 så kom bror förbi på middag för att sen gå en långpromenad. Men jag var så seg i tvättstugan sen på kvällen så vi hann bara gå 25 min, men det är bättre än ingenting. Sen så hittade vi en lekpark i Kärrdal där vi lekte som små barn haha det var skoj. Stella bara skällde på oss för hon tyckte förmodligen att vi var lite knäppa.


Det var tydligen väldigt viktigt att vi skulle vara hemma till kl:20 för då börjar guldfeber, är det något ni brukar kolla på? Om inte, gör det! Det är skita roligt. De träffar en massa rika folk i varje avsnitt och frågor hur deras karriär började m.m. Mackan & Erik är ute efter att tjäna snabba cash om man säger så.
Så igår så träffade dem skidåkaren Jon Olsson. Det var inget dåligt lyxliv han levde.


Jag sprang fram & tillbaks till tvättstugan i pauserna så jag hann se hela programmet. Vid 21 tiden så satte jag mig i soffan för att sitta där ett tag, tvätten var klar, jag hade torkat av alla ytor hemma och nu var det dags för Hollywood fruar. När det var slut så var det dags för mig att hitta sängen, trött som jag var så gick det fort. Stella var redan där den lilla sömntutan.


Idag är det ridning som vanligt, undra om det är dags att byta hästar tro?


Nej nu måste jag ringa ett samtal och fixa jobb jobb jobb



Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tvättade du igår?

Har du tid att träffa oss imorgon då eller ska vi ta det nästa vecka?

Hör av dig, helst idag så vi vet...

Kram!

2010-04-13 @ 12:44:54
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Trevligt, då ses vi imorgon :D



Lycak till på jobbfronten, hoppas du hittar något bra snart!!!

Kram

2010-04-13 @ 13:07:40
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0