Min lilla tjej

Var ute i hundgården på lunchen och lekte med Stella. När solen lyser på så blir det varmt och tycker inte flickan om (Stella) haha så så fort vi kom ut därifrån så hittade hon en snö hög, så är såg det ut. Min lille tös!! Jaha, nu har jag försökt att få in bilden i datan, men det funkar inte. Får prova senare!!


Jag kan inte andas, min näsa är så täppt att det är satans jobbigt. Jag är inte den som tycker om att ta nässpray men snart är det dags vill jag lova.


En till sak om tävlingen från helgen, vi var alla så oroliga över Elin och hennes nya häst, hon har kraschat många hinder på träningar och hon har ramlat av och gjort sig illa. Så när hon väl skulle in på banan så var alla helt stela, men Elin klarade det galant och gick runt med ett nedslag. Duktig Elin!!!

Här nedanför ser ni bilder på Elin (till vänster) med hennes häst Give me hope Joanna och till höger har ni Cissi och Newton (Cissis lånehäst)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0