Lönedags?

På fredag kommer lönen och den är mer än välkommen. Har inte varit så här fattig på ett bra tag, allt är New Yorks fel haha men skulle inte ångra min resa dit. Dags att börja spara pengar nu till lite semester i sommar + ridningen som ska betalas för nästa termin. Det är ingen liten peng som skall in.


Vad har ni gjort i helgen?


I fredags var tjejerna från jobbet över. Jag fick en MASSA vin, så nu är nästan vin stället fullt. Tack för det allesammans.


I lördags var det däckbyte på pärlan. Jag trodde bror skulle vara gullig att göra det åt mig, men OJ vad fel jag hade haha jag fick göra allt själv även om han var där hela tiden. Senare på kvällen så var det träning för Helen i stallet. Jag tränade inte men var där och kollade, samma sak på söndag.


Så det har varit en lugn helg för mig.


kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0