2 timmar kvar

Sen går jag hem för dagen. Har mycket att fixa innan damerna kommer till mig ikväll.
Måste ju se fint fint ut när de ska kolla på min lgh för första gången.


Vad hände med vädret egentligen? Jag vill ha tillbaka solen tack, det vore trevligt tycker jag.


Igår red jag som vanligt, vi hade dressyr och tränade på förvänd galopp. Som tur var hade jag inte min vanliga dressyr häst för då vette f-n hur det skulle ha gått. Jag hade Tunette (tunnan) som är super fin i dressyren så det var skoj.


I onsdags så hade jag besök av Cissi & Lisa, alltid trevligt när ni kommer över. Som vanligt så snor jag Cissi bilder som hon tar när hon är hos mig, så här kommer dem.









Idag är det egentligen löshoppnings clinic, men den missar jag SUCK. men det är så det är.


Kram på er

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0