1 dag kvar sen FREEDOM!

Snart helg igen, är det inte underbart? MEN jag hörde rykten om snö i helgen, är det sant tro? Det är ju lag på att byta till sommardäck idag, men om det ska snöa så funkar ju inte det.


Kommer ni ihåg att jag försökte sätta in en bild på snuttas då hon hittade en snöhög? Här kommer den.

Visst är hon söt?


Vi kör lite dagens bilder oxå. Ser lite trött ut dock.

I ett tidigare inlägg så provade jag på en lip plumber från USA, kommer ni ihåg före & efter bilden? Jag köpte ett sånt i New York och provade det imorse, blev väl inte lika mycket denna gång tycker jag!



Snart är det luch och jag ska ta en liten längre lunch tänkte jag. Måste hämta mina små utemöbler från min mor. Så tänkte göra det nu.


Senare ikväll så är det ridning på schemat som vanligt, tror att vi har dressyr idag om jag inte minns fel.


KRAM

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0