Torsdag 3 september

Nu är det bara fredag kvar sen så är det ledig igen! Jag har en massa planer till helgen så alltid roligt att ha något att se fram emot.

Imorse hämtade jag upp Helena på Mercedes för hon skulle lämna in bilen på service. Bara att åka från jobbet dit så var det en massa köer, jag förstår inte hur folk orkar köa. Tänk de som jobbar söder om stan & bor norr om stan eller tvärtom. Vilken PEST! + att idag hörde jag att det var en dam ute & vandrade på motorvägen med sin cykel, hmm förstod hon inte att hon var lite fel?! Hahha..Hörde också att det skall komma utrikesministrar idag (vet inte vilken tid) men det kommer att vara många avstängda vägar i centrala Stockholm.

Igår hämtade jag ut min mob så nu kan jag ta kort igen. JIPPI haha.. Så därför får ni en dagens outfit av mig!

Skjorta – HM
Tröja – VILA
Jeans – VILA



Jacka – HM
Scarf – Inköpt utomlands




Idag 17,30 ska jag kolla på en lägenhet i Kärrdal. Hoppas den är i fint skick. Förhoppningsvis så är det en massa visningar på söndag också..Söndag den 13 vet jag att jag i alla fall har 3-4 st att kolla på.


Kram på er...

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0