Tisdag den 1 september

Då var vi inne på ännu en ny månad. Tiden går så fort när man har roligt.Jag har en hel del planerat nu i september faktiskt, alltid roligt att ha något att se fram emot.

1 sept – Idag är det ridning och det kommer att bli hur kul som helst (även om jag har ont i knät)
3 sept – Ska kolla på lgh, hoppas det är något jag fastnar för
5 sept – Kan bli en sväng till Kolmården om vädret tillåter
6 sept – Hoppas på mer lgh visningar
8 sept – Ridning igen
10 sept – Privat Hundkurs + utgång med jobbet (damerna)
12 sept – Utgång med tjejerna (Maria fyller 24 år den 14 sept)
14 sept – Maria 24, Yeter 49 (Engins mamma), Min älskade far skulle ha blivit 49 år
15 sept - Ridning
20-21 sept – Smådalarö med jobbet (AS mästerskapen i Boule & Golf)
25 sept - LÖN

Så lite saker är planerade inför denna månad……


I går när jag & Sofie åkte från mamma för att åka & handla Pizza så såg jag Camilla & hennes hund Tarek (rottis hane) komma från skogen och jag måste ju bara stanna för att hälsa. Camilla bor i Tyskland men är här varje sommar och jag tycker det är så roligt att träffa henne. Jag hoppas på att hon har tid för en promenad idag efter ridningen. Jag vet att hon inte mår bra i sig själv för tillfället. Så jag hoppas att mitt sällskap får henne & tänka på annat!!!



Eftersom jag inte hade orken till att jobba igår så måste jag göra ett ryck idag. Så nu sätts det igång. Ha en underbar dag…….


 

Här kommer lite utsiktsbilder från Alanya.


 

 

Kram..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul kul med lite planer, saker att se framemot :)Ha en bra dag du med! Kram

2009-09-01 @ 11:03:10
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Jag själv...

Ser inte mycket träning på detta schema.. :-P

2009-09-07 @ 19:23:06
URL: http://christianbrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0