Stress

Var lite stressigt imorse så hann inte skriva tidigare än så här!

Vaknade vid 7 & jag ska gå hemifrån 07,30 så jag hinner gå lite med Stella, men kom hemifrån 07,50 och åkte till jobbet.. Så Stella fick en kort promenad runt kvarteret i morse.

Idag är det ridning på schemat, alltid lika kul att göra något på vardagarna.. Undra om vi ska byta hästar idag kanske!? Hmm det märker jag! Annars är jag rätt så nöjd med den lille totton jag har nu!
Igår ringde Elin till mig och undra om jag ville följa med på babysim med Samuel och det är klart jag vill.. Gud så mysigt det ska bli. Så på torsdag ska det badas...

Igår efter jobbet så åkte jag till bögsgård för att gå en promenad med Stella. Hon har skadat sin trampdyna så hon får inte vara ute & leka & springa så mycket, annars brukar jag släppa henne i hundgården så hon får leka med de andra vovvarna. Så jag tog en lugn promenad med henne.. Efter ett tag började jag inte känna igen mig längre i skogen haha så jag hade gått vilse IGEN, har gjort det ett antal ggr nu! Men hittade ut efter 1&½ timmes promenad. Jag var hungrig och jag behövde en toa. Stackars folk som bor i dessa skogar! Om det nu är någon som gör det!
Jag kom i alla fall hem vid 18,30, då var det dags för matlagning och ge Stella mat. Blev biff med pasta och sallad, gott var det + att det räckte till en matlåda! Vid 19,30 tiden så kom Cici förbi och allt känns mycket bättre nu när jag har pratat med min darling.. Har haft lite saker vi har varit oense om men nu har allt förhoppningsvis löst sig. Älskar dig darling...

Sen var det dags för ytterligare en promenad med Stella och det var då ingen värme ute! Satte på mig vinterjackan och lunkade omkring. jag gick förbi Hanna en snabbis och kollade på Hollywoodfruar.. Vilket satans PISS program. Riktiga skojare....
Hanna däremot e i ngen skojare, stackarn hon har så ont. Hon har fått foglossningar så hon kan nästan inte gå, tror hon bara vill ha ut den lille plutten nu som ligger & guppar i magen! Den 3 okt e det beräknat att den lilla/lille ska komma ut!



KRAM på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0