Onsdag den 30 september

Ridningen igår gick kanon även om Calle var väldigt pigg och stark så gick det helt OK! Jag var nöjd i alla fall.Efter ridningen åkte jag till mor där Stella var och plockade upp henne & kollade slutet på IDOL sen åkte jag hem för att sova, var så trött igår.
Jag kammade hem hela 17281 steg igår, det är bra jobbat.

Tycker ni att det är rätt personer som åker ut ur IDOL? När det gäller killarna så tyckte jag verkligen att Eddie skulle gå vidare, men är nöjd ändå att Calle och Jon fick sig en plats i finalen.Igår hann jag inte se damerna så mycket men såg Mariette och Erika, båda som kom vidare och det var super duktiga.




    

 

KRAM

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0