Onsdag 9 sept

Då var det onsdag och idag är en bättre dag för mig hoppas jag. Det känns bättre i alla fall!!!!! Idag 17,30 ska jag kolla på en lgh men ingen kan följa med mig... Jag behöver ju råd från mina nära. Men jag får väl ta & lita på mig själv.

Igår var det som sagt ridning och jag tycker inte alls det gick bra. Vi hoppade några enstaka hinder & min häst bara sprang. Jag höll igen men han var lite bångstyrig. Har inte hoppat på 1-2 år så det tar väl ett tag innan jag kommer in det! Jag kom över alla hinder fint men kändes ändå inge bra.. Var nog för att jag mådde skit igår helt enkelt.
Sophia var i alla fall med och tog lite kort på mig när jag red!

   



Efter ridningen så åkte jag hem till mor för att hämta Stella.. Tog en promenad med henne och sen blev det hemåt till soffan. Vid 22 tiden kom min bästa blivande sambo och pratatde lite med mig eftersom jag hade haft en pissig dag! Så det kändes bättre även om vi triggar varann hahah...

Imorgon jobbar jag halvdag för att jag ska på hundkurs med Stella, eller det är en privatkurs som kommer hållas hemma hos mamma.. Det kommer nog att gå kanon eller jag hoppas det!
På kvällen vid 18,30 ska jag möta damerna från jobbet för att äta middag & dricka lite vin. Kan bli en liten utgång på det. Vart går man på en torsdag? Någon som har ett förslag på det?

Är det dags att sätta igång & jobba nu kanske? Ja det tycker jag! ha en trevlig dag, det ska bli 23 grader & sol idag. Så NJUT av det! Kan vara den sista dagen på vääääldigt länge...


Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa blivande sambo...

2009-09-09 @ 15:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0