Lördag..

Då var det lördag och jag är upp med tuppen känns det som, hehe börjar bli gammal och kan inte sova länge längre. Vilken pest!
Igår var jag & Helen hos bror min. Där serverades det mums middag, det var mitt val så haha. Vi fick biffrydberg! Så himmelskt gott men ändå så lätt.
Sen bänkande vi ner oss i soffan för att kolla på IDOL, de finns väldigt duktiga tjejer&killar i år.. Kommer att bli en tuff konkurrens mellan alla. Till Idol hade vi chips,dipp, godis & en massa läsk och det kändes verkligen som jag var kräkfärdig när jag åkte därifrån haha!!!

Nu skäller min hund på mig, dags att dra ut! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Helen

Men gud så gott det var=) Och mysigt hade vi.. puss på dig!

2009-09-19 @ 14:49:12
URL: http://axelssonjunior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0