Hur får ni dagen att gå?

Det är min fråga idag, när det inte finns allt för mycket att göra på jobbet & du har kollat en satans massa internet sidor säkert 3 ggr redan! Vad gör du då? Städar? Ja det har jag oxå gjort. Dricker kaffe & pratar med kollegorna? Done that.
Så nu är det dags att rulla tummar i 2&½ timme. SKOJ!

det finns 2 killar på jobbet som fördriver dagen genom att göra elaka saker mot varann och jag får alltid stå i mitten haha! För en stund sen vart jag tvingad att gå ut & parkera om en massa bilar så alla skulle bli lite confused när de kom ut klockan 17 för att åka hem! Tvingad är ett starkt ord, jag blev tillsagd & jag gjorde det haha!!
I fredags höll de på igen, satte på handikappskort på Staffans bil, haha stackarn!!!





Tyckte jag var lite skoj i alla fall!! HAHA!

Lill lördag idag! Vad gör ni ikväll? Själv blir det en sväng till pensionärerna, haha vad elakt det låter när jag säger så där. Jag & mamma ska till Svenne & Maggan för att hjälpa de med en sak. Sen blir det nog en liten fika på det ska du se!..

Nej en till kaffe på det här då så kanske man håller sig vaken i alla fall!

KRAM

PS. Har inte hört något nytt om lgh ännu, uppdaterar er när jag vet mer!!!!!


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

neehe....va elakt mot Staffan.....:-)

2009-09-16 @ 14:49:06
Postat av: Cissi

Haha jag skrev och undrade precis ;)

2009-09-16 @ 16:26:34
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0