Hemgång snart...

Snart är tisdagen avklarad. Hoppas verkligen på att den här vecka går fort. Känns inte som att den kommer att göra det nu men kan alltid hoppas.


 

Idag blev Stellas bästis hund Joppe av med kulorna, stackarn. Han hade tydligen ylat en hel del innan han fick komma in på operation. Men operationen hade gått jätte bra och nu är lill killen hemma..


 

Själv sitter jag på jobbet och har tråkigt, jag har en hel del att göra faktiskt eftersom min vikarie inte kom ihåg hur hon gjorde allt SUCK.. Men jag orkar inte ta tag i det… Men snart så.


På lunchen idag lånade jag Jeanettes bil för att åka & hämta min mob, jag åkte hem och hämtade pappret som jag bheövde ha med mig och åkte till centrum, när jag väl kom fram och skulle hämta ut den så hade jag inte leg med mig… Aaaa men kom igen men de ville inte lämna ut den till mig. Så det va bara att åka till jobbet igen för att hämta legget, men när jag väl kom fram till jobbet så orkade jag inte åka tillbaks.. Kan hända att jag smiter iväg snart en stund faktiskt.



 

Nu fick jag en massa jobb igen. Ha det gött



 KRAM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0